Vásárlási feltételek

Vásárlási és szállítási feltételek:

 

 

Kiszállítás futárszolgálattal
A GLS futárszolgálat segítségével utánvétes szállítást biztosítunk az ország teljes területére. Az adott nap 14:00h-ig beérkezett rendeléseket a megrendelés napján elküldjük, feladjuk. Ezen rendelt termékek rendszerint a következő munkanapon érkeznek meg az Ügyfélhez.  Mivel ezt a szállítást megbízott cégen keresztül tudjuk teljesíteni, így a termék átvételének időpontját nem tudjuk 100%-osan garantálni. Természetesen minden tőlünk telhetőt megteszünk a szállítási határidő betartásáért illetve optimalizálásáért. A már említett ok miatt a Rotovill Kft.-től kártérítés a kiszállítás időpontjával kapcsolatban semmilyen jogcímen nem követelhető, és a Rotovill Kft minden ilyen irányú felelősségét, ezúton kizárja. A futárszolgálattal történő kiszállítás költsége 790,-HUF+Áfa.  A kiszállítási költséget a számla végösszege tartalmazza.
Csomagküldő tevékenységünk nyilvántartási száma: C/ 003 839.
 
Minden 12.000,-HUF+Áfa feletti megrendelés esetén, cégünk átvállalja a kiszállítás és az utánvét költségét!
 
Csomagolási költség
A Rotovill Kft. külön csomagolási költséget jelenleg nem számít fel.
Utánvét beszedési költség
A Rotovill Kft. külön utánvételi költséget jelenleg nem számol fel.
Speciális termékek
Automata mosógép-, mosógép- illetve centrifuga palástot az áru természetéből adódóan nem tudunk futárszolgálattal az Ügyfeleink részére eljuttatni. Ezen termékek megrendelése esetén a szaküzletünkben történő átvétel lehetséges. Lehetőség van még a Rotovill Kft. által üzemeletetett saját gépjárművekkel történő kiszállításra, amennyiben a hely- és időpont egyeztetése megoldható.
Kiszállítás a Rotovill Kft. saját gépjárműveivel
Gépjárműveink hétköznapokon végeznek kiszállítást az ország bizonyos területeire, előzetes megállapodás alapján. Kérjük a kiszállítás részleteiről illetve feltételeiről érdeklődjön az értékesítési kollégáktól elérhetőségeinken.
Átvétel szaküzletünkben
Az „ELÉRHETŐSÉGEK” címszó alatt található nyitvatartási idő alatt a megrendelt termékek átvehetőek szaküzletünkben. Amennyiben ezt a lehetőséget szeretné választani, kérjük vásárlása során a rendelési adatok között a „Házhozszállítást kér” kérdésre a „Nem” választ kérjük kiválasztani. Ekkor az Ön által megrendelt termékeket üzletünkben átveheti.
Fizetés módja
Szaküzletünkben történő átvétel esetén készpénz illetve bankkártya, futárszolgálattal illetve saját gépjárművünkkel történő kiszállítás esetében utánvétes fizetés lehetséges. Hamarosan lehetőség nyílik a web áruházunkon keresztül történő bankkártyás fizetésre is. Az utánvét költségét a kiszállítás költsége magában foglalja, azért külön díjat nem számítunk fel.
Banki átutalás internetes vásárláskor csak szerződött partnereink részére választható. Minden, nem szerződött Ügyfél részére, alap esetben, csak a készpénzes illetve utánvétes fizetési mód kerül felajánlásra, valamint a hamarosan induló bankkártyás fizetés. A szerződés feltételeiről kérjük, érdeklődjön értékesítési kollégáinktól elérhetőségeinken.
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát,  lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
A Rotovill Kft. a fizetési tranzakcióhoz adatokat a K&H bank számára nem szolgáltat, viszont a tranzakció végeredményéről a K&H Banktól tájékoztatást kap. Így a fizetési folyamattal összefüggő, a K&H Bank, illetve a kártya kibocsátó bank hatáskörébe, érdekkörébe tartozó kérdésekért a Rotovill Kft. nem vállal felelősséget.

A K&H Bank jogosult a szolgáltatást, valamint a felhasználó bankkártya számának elfogadói hálózatában történő használatát azonnali hatállyal felfüggeszteni a nemzetközi kártyatársaságok rendelkezései szerint, csalárd tranzakció gyanúja esetén. A Rotovill Kft. a fizetési tranzakció során nem vizsgálja felül a tranzakció sikerességéről, sikertelenségéről, felfüggesztésről szóló döntését.
A Rotovill Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a
K&H Bank által csalárdnak minősített tranzakciókból eredő követeléseit az előfizetőtől, valamint a nyilvántartása szerint kedvezményezett előfizetőtől követelje, azt vele szemben érvényesítse.
A Rotovill Kft. nem vállal felelősséget, ha megszakad az internetes kapcsolat és emiatt a tranzakció nem befejezett, illetve sikertelen.
A fizetési tranzakcióval, a bankkártya adatok kezelésével, tikosításával, valamint a bankkártyával összefüggő panaszokkal a kártyabirtokos/felhasználó elsősorban a kártya kibocsátó bankjához, illetve a
K&H Bankhoz fordulhat.
Az Ön személyes adatainak védelme a Rotovill Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).
Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. Kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

A Rotovill Kft. a megrendelt terméket minden esetben számlával szállíttatja ki a Megrendelő részére, a Megrendelő, amennyiben nem személyesen, hanem megbízott Átvevőszemélyen keresztül veszi át a terméket, akkor a számla az Átvevő személynek kerül átadásra, a Rotovill Kft. a szállítást követően eredeti számlát nem állít ki a megrendelésről. Megrendelő tudomásul veszi, hogy az átvételhez szükséges dokumentumokat cégszerűen kell aláírni, a képviseleti jogot igazoló dokumentumokat, magánszemély esetén személyi okmányokat azonosítás céljából be kell mutatni.
A termékek minőségével, áruvisszavétellel, áru cserével kapcsolatban, az Általános Szerződési Feltételeiben rögzítettekkel, valamint a web shopon keresztül történt megrendelésekkel, kiszállítással összefüggő panaszokkal a felhasználó a Rotovill Kft. ügyfélszolgálatához fordulhat, melynek elérhetősége:
Rotovill Kft.
7631 Pécs, Csikor K. u. 26.
+36-72/443-533, 442-478; Fax: +36-72/549-063
www.rotovill.hu
További információt találhat a „Gyakorian Ismételt Kérdések” menüpont alatt, illetve a következő weboldalon: GYIK
Pécs, 2009. október
 
Rotovill Kft.
 
  
 
Márkák
 
 
 
 
Háztartásigép, klíma és hűtéstechnikai alkatrészek széles választéka a Rotovill kft-től.
(c) Rotovill Kft. 2010.