Gyakran Ismétlődő Kérdések
Partner adatokkal kapcsolatos kérdések
Vásárlással kapcsolatos kérdések
Szállítással kapcsolatos kérdések
Bankkártyával kapcsolatos kérdések
 
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ezen az oldalon kívül hasznos információkat találhat az elérhetőségek, a jogi nyilatkozat és a vásárlási feltételek oldalakon, valamint részletes leírást a letöltések menüpont alatt. Ha azonban sem ott, sem ezen oldalon nem talál választ kérdésére, kérjük, hívja vevőszolgálatunkat, vagy küldjön email-t.
 
 
Partner adatokkal kapcsolatos kérdések
 
Bejelentkezni a „Bejelentkezés” ablakban lehet. Ha már regisztrált internetes áruházunkban, akkor adja meg felhasználói nevét és jelszavát. Az első bejelentkezés előtt szükséges regisztrálni – kattintson a „Regisztráció” linkre és töltse ki a szükséges adatokat a regisztrációs űrlapon.
Felhívjuk figyelmét, hogy webáruházunkban, kizárólag adószámmal rendelkező viszonteladókat, szervizeket, valamint szerelőket szolgálunk ki. Amennyiben Ön lakossági végfelhasználó (fogyasztó) és vásárolni szeretne, kérjük, keressen minket telefonszámainkon, vagy írjon emailt. A regisztrációhoz a weboldal letöltések menüpontja alatt a „regisztráció” dokumentumban, illetve a hírek Első lépések c. videós cikkében talál segítséget.
Amennyiben elfelejtette jelszavát, kattintson az emlékeztető linkre, majd adja meg a regisztrációnál használt e-mail címét, amire elküldhetjük adatait!
Lakossági vásárlókat jelenleg elsősorban az üzletben szolgálunk ki, azonban az oldal tartalma árak nélkül ugyanúgy a rendelkezésükre áll. Természetesen lehetőség van postai utánvéttel is vásárolni, ebben az esetben, kérjük, keressen minket telefonon vagy emailen.
Bejelentkezés után az adatmódosítás gombra kattintva tudja megváltoztatni jelszavát, illetve a hírlevélre való feliratkozás lehetőségét. Amennyiben egyéb adataiban következik be változás, kérjük, hívja vevőszolgálatunkat.
A Rotovill Kft. Web áruház minden ügyfelének rendelkezésére bocsát egy személyre szabott, un. 'vásárlási keretet' mely átutalással fizető vevőink esetében bír nagyobb jelentőséggel. A keret kimerítéséig lehet a weben megrendelt termékeket banki átutalásos fizetéssel kiegyenlíteni.
A szabad keret a vásárlásra felhasználható fennmaradó összeget jelenti.
 
Vásárlással kapcsolatos kérdések
 
Kereshet cikkszámra, cikknévre, a teljes gyártói cikkszámra, vagy annak az utolsó 4 vagy 5 karakterére. A kereső a szó elejére keres, szótöredékre nem.
Ha valamit nem talál, esetleg egyedi rendelése van egy alkatrészre, kérjük, írjon e-mailt az egyedi@rotovill.hu címre, vagy érdeklődjön a 06/30/2276-701-es telefonszámon Kocsis Szilárd kollégánknál.
A gyártók különböző szervizszámokkal látják el készülékeiket, a beazonosításhoz szükséges adatok márkánként változnak. Segítségül megadjuk, hogy mit keressen készülékén:
  • Aeg - PNC és modell szám
  • Ariston - S/N és modell szám
  • Bosch - típus, ENR és FD szám
  • Electrolux - PNC és modell szám
  • Fagor - PNC és modell szám
  • Gorenje - típus, modell és ART szám
  • Indesit - S/N és modell szám
  • LG - típusszám
  • Polar - modell és 85-tel kezdődő 12 jegyű szervizszám
  • Progress - PNC és modell szám
  • Samsung - típusszám
  • Siemens - típus, ENR és FD szám
  • Whirlpool - modell és 85-tel kezdődő 12 jegyű szervizszám
  • Zanussi - PNC és modell szám
 
Rendelést feltölteni bejelentkezett állapotban a főoldalon a ’kosaram’ gombra kattintva lehet. További útmutatás a kosár ’Rendelés file feltöltéssel’ cikk alatt a ‘segítség TXT készítéshez’ gombra kattintva olvasható.
Lezárt rendelést a webáruházon keresztül már nem módosíthat, illetve törölhet. Ha mégis erre lenne szükség, kérjük, hívja vevőszolgálatunkat, a megadott elérhetőségeken.
Abban az esetben, ha 14 óráig leadja rendeléseit, akkor azokat aznap egyszerre postázzuk, egyszeri postaköltséggel. A 14 óra után leadott rendelések a következő napon kerülnek feldolgozásra.
Minden le nem zárt, azaz félbehagyott rendelést a rendszer a kosárnyitástól számítva 7 napig tárol, majd kitöröl. Ha több napon is rendelne, de egy csomagot szeretne kapni, akkor válasszon egy későbbi szállítási napot. Így a megadott szállítási napot megelőző nap 14 órájáig lehetősége van több rendelést leadni, amely egyszerre kerül feldolgozásra. A leadott, de még fel nem dolgozott rendeléseket nyomon követheti a "Partner info" menüpont "Folyamatban lévő rendeléseim" alatt.
 
Szállítással kapcsolatos kérdések
 
Postai utánvéttel történő fizetés esetén 790,-Ft + ÁFA, azaz bruttó 1003,-Ft, azonban 12.000,-Ft + Áfa (bruttó 15.240,-Ft) feletti vásárlás esetén a szállítási költség díjtalan.
Kérjük, hívja vevőszolgálatunkat.
  • Helyszíni átvétel - Ez a személyes átvételt jelenti üzletünkben a nyitvatartási időn belül.
  • Kiszállítás futárral - A megrendelt terméket futárral juttatjuk el Önhöz. Ha 14 óráig leadja megrendelését, akkor azt, akár már másnap átveheti.
  • Rotovill kiszállítás - Gépjárműveink hétköznapokon végeznek kiszállítást az ország bizonyos területeire, előzetes megállapodás alapján, a hét ugyanazon napján. Kérjük a kiszállítás részleteiről illetve feltételeiről érdeklődjön partnerfelelősénél.
 
 
Bankkártyával kapcsolatos kérdések
 
VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ.
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláírás csíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
  • Kártya jellegű hiba
    A kártya nem alkalmas internetes fizetésre. A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott. A kártyahasználat tiltott. A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláírás csíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva. A kártya lejárt.
  • Számla jellegű hiba
    Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához. A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
  • Kapcsolati jellegű hiba
    A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra. A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
  • Technikai jellegű hiba
    Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen. Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh"segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
 
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakció-azonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadóbank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
A MasterCard esetében az ún. Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnes csíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.
 
  
 
Márkák
 
 
 


 
Háztartásigép, klíma és hűtéstechnikai alkatrészek széles választéka a Rotovill kft-től.
(c) Rotovill Kft. 2010.